Vše o nákupu

Jak nakupovat?

Na našem webu se můžete inspirovat i nakoupit. Nechceme být pouze e-shop, ale Vaši interiérový poradci, specialisté na koupelny i kuchyně. Odborníci, u kterých hledáte nápady na realizaci, radu i pomoc.

V sekci inspirace se pohybujete v jednotlivých koupelnových, kuchyňských  a obkladových sériích. V úvodní fotografii každé série jsou červenené body, díky nimž se přenesete na stránky konkrétního produktu, přímo na e-shopu.  Ve spodní části naleznete všechny konkrétní produkty, které jsou v dané sérii. Nápomocný Vám bude i popis série, kde se uvádí výrobce, vhodný prostor a rozměry.  Využijte naší inspirace pro Vaše plánování, vydejte se s námi na cestu plnou designu, vizí a návrhů….

Obchod je pro Vás rozdělen do kategorií, stejně jako náš katalog. Orientovat se můžete přes bílou roletku nahoře pod hlavním menu. Následně pomocí menu, které se Vám zobrazí po levé straně.  Pro Vaši snadnou orientaci se kategorie, kterou právě procházíte, řadí nahoru. Zboží můžete vyhledávat i pomocí fulltextového okénka vpravo nahoře. Po zvolení konkrétního produktu se Vám zobrazí více fotografií, popisek s parametry a přes červené tlačítko „koupit“ se Vám produkt přesune přímo do Vašeho košíku. Stav košíku můžete pohodlně kontrolovat v pravém horním rohu, stačí na košík najet myší a rozbalí se Vám roletka s jeho obsahem. Pokud jste nákup dokončili, přejdete k objednávkovému formuláři přímo kliknutím na košík. Zde projdete 4 kroky objednávkového formuláře a můžete se těšit na Vaši zásilku.

V poslední části menu se dozvíte více informací o naší společnosti a můžete zde hledat i aktuální volné pozice.

Spodní část webu je věnována méně inspirativním dokumentům a informacím, jako VOP, vše o nákupu (doprava, platba apod.),  odkazy na naše sociální sítě a partnery.

Objednávky akceptujeme i  zvláštní cestou:

  • Prostřednictvím oficiálních sociálních sítí
  • Emailem na eshop@senesi.cz
  • Telefonicky

V případě zvolení této nestandartí cesty nákupu si vyhrazujeme právo vyžádat si závazný email s objednávkou.

Doprava

"Vše pečlivě zabalíme a expedujeme přímo k Vám!"

Naše společnost Vám nákup, co nejvíce usnadňuje a zefektivňuje.  Víme, že je pro Vás důležité dostat zboží v pořádku a včas. Záleží nám nejen, na na pečlivém zabalení, ale i na vhodném způsobu doručení. Dodáváme po celé ČR  z našeho centrálního skladu v Českých Budějovicích. Zboží Vám doručujeme přímo na dodací místo ve spolupráci s přepravní společností Geis.

Volba dopravy

V druhém kroku objednávkového formuláře je možnost výběru balíkové nebo paletové přepravy. Umožňujeme Vám zvolit si pro Vás pohodlnější variantu. Zároveň si vyhrazujeme právo na změnu dopravy z důvodu bezpečného doručení. Tento krok je nezbytnou ochranou Vaší zásilky (v nabídce jsou produkty, jako např. vany, sprchové kouty či různé typy dlažeb, u kterých nelze zvolit jiný druh dopravy). V případě, že u objednávky dojde ke změně, včas Vás informujeme. Bez Vašeho souhlasu nebude objednávka odeslána. Chráníme Vás i Vaši zásilku.

Důležité je vzít v úvahu i váhu a rozměry zásilky. Balíková přeprava je limitována přepravcem do 50 kg, v případě vyšší váhy je zásilka dodávána na paletě.

Balíková přeprava: 

Jak velké zásilky můžete posílat?                                             Pro jednotlivé rozměry platí:

Jeden kus = jedna zásilka                                                          max. 80 cm šířka

Max. hmotnost zásilky 50 kg                                                     max. 60 cm výška

2x výška + 2x šířka + délka < 3 m                                              max. 200 cm délka

Paletová přeprava:

  • Je vhodná pro zásilky o hmotnosti od 50 do 2500 kg
  • Objem jedné zásilky je 10 m³ resp. 5 palet standardních rozměrů
  • Zásilku může tvořit více nákladových kusů
  • Maximální hmotnost jednoho kusu je 1200 kg
  • Maximální výška jednoho kusu je 220 cm

Vyzvednutí na prodejně

V případě osobního odběru vyberte jednu z našich poboček. Důležité je u vybraného zboží sledovat skladovou dostupnost. Pokud není produkt skladem na pobočce, kterou jste si zvolili, rádi Vám objednávku na danou pobočku dodáme, obvyklá časová prodleva je 2 dny. Prodejce Vás může požádat o předložení identifikačního průkazu, v případě vyzvednutí již zaplaceného zboží. Jsme obezřetní, kvůli ochraně Vašich finančních prostředků.

 

Způsob platby

Rychlá platba = rychlé dodání

Platba kartou

Platba kartou je jednoduchá, rychlá a bezpečná. Banka platbu pošle ihned a Vaše zásilka se začíná chystat. V případě, že zvolíte platbu kartou, musíte mít u své platební karty povoleny platby kartou online. Po zvolení této metody se Vám otevře platební brána, kam opíšete číslo karty, datum expirace a CVV kód ze zadní strany. Akceptujeme platební karty Visa a Master Card.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

 

Bankovní převod

V případě, že máte čas a neradi využíváte platbu kartou, zvolte bankovní převod.  Po dokončení objednávky Vám na e-mail zašleme zálohovou fakturu, kde naleznete všechny potřebné platební údaje . Převod peněz závisí na typu banky, časová prodleva může být 1-3 dny. Po připsání platby na účet, odesíláme Vaši zásilku.

V případě, že platba není na účtu připsána do 7 pracovních dní objednávka, bude stornována.

Dobírka

Nemáte účet, ani platební kartu? Rádi vybíráte online a pobočku Senesi máte z ruky? Dobírka je u nás stále nejčastější způsob platby. V objednávkovém formuláři zaškrtnete platbu na dobírku, přijde Vám email s potvrzením objednávky a zásilku uhradíte až při jejím převzetí (pouze hotově). Po převzetí Vám je vystaven doklad o zaplacení.  Dobírkovné činí 39 Kč.

Bitcoin

Využijte rychlou platbu pomocí nejčastější kryptoměny. Stejně jako u platby kartou budete přesměrováni na platební bránu našeho partnera. Platba závisí na výši poplatku síti, v případě minimálního poplatku, může být platba u nás až za několik dní. Platba jako taková je procesně vyřízena během několika minut.

Při vyřizování reklamace (vrácení částky) a vrácení zboží v zákonné lhůtě je navrácena kupní cena zboží v českých korunách ve výši, která je udaná na faktuře. Vrátit částku v Bitcoinech nelze.

Nákup na splátky

Nakupování na splátky na internetu nikdy nebylo rychlejší a jednodušší! Díky online podpisu si můžete celou žádost vyřídit během několika minut.  Do emailu obdržíte odkaz na aplikaci online podpisu a přihlašovací údaje, po kliknutí na odkaz se dostanete na přihlašovací stránku, kde nahrajete požadované dokumenty (občanský průkaz, 2.doklad a výpis z BÚ). Následně si prostudujete úvěrovou smlouvu a zkontrolujete správnost vyplněných osobních údajů, smlouvu podepíše prostřednictvím SMS, kterou obdržíte a hotovo. Poté, co obdržíme pokyn od společnosti Cofidis, zásilku odesíláme.

Bližší informace zde: https://www.iplatba.cz/online-podpis-cofidis/

Okamžitý převod peněz z účtu online

Jedná se o rychlejší platbu z účtu, kde jsou platební údaje již ,předvyplněné. Přímý převod z účtu na účet, prostřednictvím rychlé platební brány, kliknutím na tlačítko své banky. Platba je vhodná pro aktivní uživatele svého internetového bankovnictví. Výhodou je, že platbu vidíme připsanou ihned a zboží odesíláme.  Zabezpečený způsob platby garantuje Vaše banka, nemusíte se bát o únik údajů. Využít můžou klienti těchto bankovních institutů: Komerční banka, Česká spořitelna, ČSOB, Raiffeisenbank, UniCredit bank, ERA, Moneta, Fio Banka, Air Bank Zdarma. Zdarma.

 

Reklamace a vrácení zboží

Jaký je postup, když něco není v pořádku?

Vaše zboží můžete reklamovat,  postupy naleznete níže:

1/ Reklamace objednávky s osobním odběrem

Reklamaci podáte přímo na prodejně, kde jste si objednávku převzali. Vezměte si s sebou reklamované zboží v originálním obalu a doklad o zaplacení.

Chcete reklamaci vyřešit navrácením fi.částky?

Po uznané reklamaci Vám cenu zboží proplatíme na prodejně v hotovosti.

Chcete zboží vyměnit?

Jednou z možností je výměna zboží za jiné přímo na prodejně, nebo je možné si v pohodlí domova vybrat a vytvořit novou objednávku s osobním odběrem na stejné prodejně (do poznámky uveďte číslo reklamace, nebo číslo původní faktury). Zboží  vyměníte přímo při vyzvednutí. Nové zboží musí mít stejnou nebo vyšší hodnotu, než původní. Cenový rozdíl doplatíte hotově nebo platební kartou.

2/ Reklamace objednávky s doručením od společnosti Geis

Zásilku pošlete zpět na E-shop Senesi, Strakonická 2646, 370 04 České Budějovice, pokud chcete proces urychlit, přiložte do balíčku vše potřebné (kopii daňového dokladu, číslo objednávky, důvod reklamace, způsob vrácení částky )a Vaše kontaktní telefonní číslo + email. Pro jednodušší vyřízení a s případnými dotazy nás kontaktujte na eshop@senesi.cz .

Chcete reklamaci vyřešit navrácením fin. částky?

V případě uznané reklamace e-shopové objednávky vracíme částku na bankovní účet. Na ten Vám ji v případě uznání reklamace pošleme do 14 dní od obdržení reklamované zásilky. V případě volby vrácení částky v hotovosti, je tak možné učinit pouze na prodejně.

Chcete vyměnit zboží?

Pokud chcete zboží  vyměnit, před odesláním zásilky nás kontaktujte, telefonicky či emailem a urříme si za jaký produkt budete chtít provést výměnu. Toto zboží musí být ve stejné či vyšší cenové relaci, než původní vrácené. Případný cenový rozdíl doplatíte formou dobírky při zaslání nové zásilky.

3/ Reklamace pouze části nákupu

V případě, že jste si objednali více produktů a chcete vrátit pouze jeden z nich, žádáme vás o zaslání této informace na email eshop@senesi.cz nebo nás navštivte osobně na prodejně při dodání zboží a dokladu. Další postup je totožný viz. výše.

Reklamace vyřizujeme, dle našeho platného reklamačního řádu.

V případě uznané reklamace máte nárok, také na proplacení poštovného. Zašlete své číslo účtu a kopii či fotografii podacího lístku z České Pošty na eshop@senesi.cz  náklady na přepravu Vám proplatíme.

Záruka

Záruční podmínky u našeho zboží se řídí Reklamačním řádem Senesi a příslušnými právními předpisy České Republiky. Záruční list v plné platnosti obvykle nahrazuje doklad o zakoupení.

Smlouva

Kupní smlouva se vždy uzavírá v českém jazyce. V případě, že si kupující vyžádá překlad textu smlouvy, a následně dojde ke sporu, vždy platí výklad pojmů smlouvy v českém jazyce.

Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě

Odstoupení od smlouvy spotřebitelem je obsaženo v první větě ustanovení § 1829 odst. 1 občanského zákoníku, spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů.“ Novinkou účinnou od 1/1/2014 je pak úprava obsažená v druhé větě § 1818 občanského zákoníku, jež zní: „využije-li spotřebitel právo odstoupit od smlouvy …, považuje se lhůta pro odstoupení za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.“

Formulář pro výměnu/vrácení zboží

Po obdržení zboží vráceného nepoškozeného a neužívaného produktu, jsme povinni Vám vrátit cenu zboží nejpozději do 14 kalendářních dnů.

Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě kupní  smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

Případné spory mezi Senesi a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V tomto případě kupující-jakožto i spotřebitel má právo kontatovat Českou obchodní inspekci. Pokud uvažujete o přistoupení k mimosoudnímu řešení sporu, doporučujeme nejdříve kontaktovat Senesi pro vyřešení celé situace. Vše potřebné naleznete zde .

Uvedená vyobrazení produktů jsou pouze ilustrativní, uvedené údaje mají pouze informativní charakter a společnost SENESI si vyhrazuje právo na změny. Aktuální a závazné údaje jsou na vyžádání k dispozici. Toto upozornění uvádíme, kvůli Vaší ochraně. Fotografie např. u sérií dlaždic mohou lehce zkreslovat (lesk, mat). U sprchových koutů je technicky nemožné mít kompletní fotografii každého nového sprch.koutu a proto jsou uvedené produktové fotografie jednotlivých komponentů, jako sklo, lišty, abychom Vás co nejlépe informovali. V případě nejasností se na nás obraťte na infolinku: +420 734 862 406.