Vše o nákupu

Jak nakupovat?

Na našem webu se můžete inspirovat i nakoupit. Nechceme být pouze e-shop, ale Vaši interiéroví poradci, specialisté na koupelny i kuchyně. Odborníci, u kterých hledáte nápady na realizaci, radu i pomoc.

V sekci inspirace se pohybujete v jednotlivých koupelnových, kuchyňskýchdlažbových sériích. V úvodní fotografii každé série jsou červené body, díky nimž se můžete přenést na stránky konkrétního produktu, přímo na e-shopu. Ve spodní části naleznete všechny konkrétní produkty, které jsou v dané sérii dostupné, například další barevné varianty, které nejsou na fotografii. Využijte naší inspirace pro Vaše plánování, vydejte se s námi na cestu plnou designu, vizí a návrhů…

Obchod je pro Vás rozdělen do kategorií, stejně jako náš katalog. Orientovat se můžete přes roletku menu "Obchod" nahoře v hlavním menu. Následně pomocí menu kategorií, které se Vám zobrazí po levé straně. Zboží můžete vyhledávat i pomocí okna hledání v hlavičce nahoře. U produktů vidíte ve výpisu jejich název, cenu a skladovou dostupnost. Do podrobnějších kategorií se dostanete pomocí obdélníkových odkazů, využít můžete i podrobné filtry.

Po zvolení konkrétního produktu se Vám zobrazí více fotografií, popisek s parametry a přes červené tlačítko „koupit“ se Vám produkt přesune přímo do Vašeho košíku. Stav košíku můžete pohodlně kontrolovat v pravém horním rohu, stačí na košík najet myší a rozbalí se Vám roletka s jeho obsahem. Pokud jste nákup dokončili, přejdete k objednávkovému formuláři přímo kliknutím na košík. Zde projdete 4 kroky objednávkového formuláře a můžete se těšit na Vaši zásilku.

V poslední části menu se dozvíte více informací o naší společnosti a můžete zde hledat i aktuální volné pozice.

Spodní část webu je věnována praktickým dokumentům a informacím, jako jsou obchodní podmínky, vše o nákupu (doprava, platba apod.), reklamační systém ad..

Objednávky akceptujeme i zvláštní cestou:

V případě zvolení této nestandartní cesty nákupu si vyhrazujeme právo vyžádat si závazný email s objednávkou.

Doprava

Víme, že je pro Vás důležité dostat zboží v pořádku a včas. U každého produktu naleznete aktuální skladovou zásobu na jednotlivých pobočkách (vhodné sledovat, zejména pokud preferujete rychlé osobní vyzvednutí).

Zboží dodáváme po celé ČR, obvykle z našeho centrálního skladu v Českých Budějovicích. Pokud všechny produkty nejsou na jednom ze skladů, počítejte prosím s časem nutným na převoz (obvykle 2-3 dny). Zvolíte-li zboží, které je na objednávku, je možné zaslat Vaši objednávku zkompletovanou, či po částech, dle Vašich preferencí.

Veškeré doručené zboží si při převzetí prosím důkladně překontrolujte. Na pozdější reklamace poškožení zboží přepravou již nemusí být reflektováno.

Ceny a typy dopravy - eshop


V druhém kroku objednávkového formuláře je možnost výběru balíkové nebo paletové přepravy. Umožňujeme Vám zvolit si pro Vás ideální variantu. Zároveň si vyhrazujeme právo na změnu dopravy z důvodu bezpečného doručení. Tento krok je nezbytnou ochranou Vaší zásilky (v nabídce jsou produkty, jako např. vany, sprchové kouty či různé typy obkladů dlažeb, u kterých nelze zvolit jiný druh dopravy). V případě, že u objednávky dojde ke změně, včas Vás informujeme. Bez Vašeho souhlasu nebude objednávka odeslána. Chráníme Vás i Vaši zásilku.

Důležité je vzít v úvahu i váhu a rozměry zásilky. Balíková přeprava je limitována přepravcem do 50 kg, v případě vyšší váhy je zásilka dodávána na paletě.

Balíková přeprava - 89,- Kč: 


Jak velké zásilky můžete posílat?    
                                         Pro jednotlivé rozměry platí:

Jeden kus = jedna zásilka                                                          max. 80 cm šířka
Max. hmotnost zásilky 50 kg                                                     max. 60 cm výška
2x výška + 2x šířka + délka < 3 m                                              max. 200 cm délka

Produkty vhodné pro balíkovou přepravu: baterie, sifony, doplňky, stavební chemie ad.

Paletová přeprava - 349,- Kč:

  • vhodná pro zásilky o hmotnosti od 50 do 2500 kg
  • objem jedné zásilky je 10 m³ resp. 5 palet standardních rozměrů
  • zásilku může tvořit více nákladových kusů
  • maximální hmotnost jednoho kusu či palety je 1200 kg
  • maximální výška jednoho kusu je 220 cm

Produkty vhodné pro paletovou přepravu: obklady, dlažby, vany, sprchové kouty, sanitární keramika ad.

Vyzvednutí na prodejně

V případě osobního odběru vyberte jednu z našich poboček. Důležité je u vybraného zboží sledovat skladovou dostupnost. Pokud není produkt skladem na pobočce, kterou jste si zvolili, rádi Vám objednávku na danou pobočku dodáme, obvyklá časová prodleva je 2-3 dny. 


Ceny dopravy z poboček

Doprava zdarma při nákupu v MOC nad 20.000,-
(Doprava zdarma je marketingová akce a nelze ji kombinovat s dalšími typy slev či zvýhodnění. Nabídka platí při nákupu na pobočce v maloobchodních cenách.)

Doprava po městě                                                                     500,- Kč
(hranice města dané pobočky – tedy Praha, Plzeň, Č. Budějovice, Vodňany)

každý 1 km nad rámec hranice města                                  15,- Kč/km
(počítáno pouze jednosměrně)

Služba není limitována hmotností objednávky, obvyklé datum realizace dopravy je 1-3 dny.

 

Způsob platby

Rychlá platba = rychlé dodání

Platba kartou

Platba kartou je jednoduchá, rychlá a bezpečná. Banka platbu pošle ihned a Vaše zásilka se začíná chystat. V případě, že zvolíte platbu kartou, musíte mít u své platební karty povoleny platby kartou online. Po zvolení této metody se Vám otevře platební brána, kam opíšete číslo karty, datum expirace a CVV kód ze zadní strany. Akceptujeme platební karty Visa a Master Card, privátní i business.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Okamžitý převod peněz z účtu online

Jedná se o platbu z účtu, kde jsou platební údaje již předvyplněné a proběhne přesměrování do Vaší banky. Výhodou oproti klasickému bankovnímu převodu je, že platbu vidíme připsanou ihned a zboží odesíláme. Zabezpečený způsob platby garantuje Vaše banka, nemusíte se bát o únik údajů. Využít můžou klienti těchto bankovních institutů: Komerční banka, Česká spořitelna, ČSOB, Raiffeisenbank, UniCredit bank, ERA, Moneta, Fio Banka, Air Bank.

Bankovní převod

V případě, že máte čas a neradi využíváte platbu kartou, zvolte bankovní převod. Po dokončení objednávky Vám zašleme email, kde naleznete všechny potřebné platební údaje. Převod peněz závisí na typu banky, časová prodleva může být 1-3 dny. Po připsání platby na účet, odesíláme Vaši zásilku.

V případě, že platba není na účtu připsána do 7 pracovních dní objednávka, bude stornována.

Dobírka

Nemáte účet, ani platební kartu? Rádi vybíráte online a pobočku Senesi máte z ruky? Dobírka je u nás stále nejčastější způsob platby. V objednávkovém formuláři zaškrtnete platbu na dobírku, přijde Vám email s potvrzením objednávky a zásilku uhradíte až při jejím převzetí (pouze hotově). Po převzetí Vám je vystaven doklad o zaplacení. Doběrečné činí 29 Kč.

Bitcoin

Využijte rychlou platbu pomocí populární kryptoměny. Stejně jako u platby kartou budete přesměrováni na platební bránu našeho partnera. Platba závisí na výši poplatku síti, v případě minimálního poplatku. Platba jako taková je procesně vyřízena během několika minut. Při vyřizování případné reklamace (vrácení částky) a vrácení zboží v zákonné lhůtě je navrácena kupní cena zboží v českých korunách ve výši, která je udaná na faktuře. Vrátit částku v Bitcoinech nelze.

Nákup na splátky

Nakupování na splátky na internetu nikdy nebylo rychlejší a jednodušší! Díky online podpisu si můžete celou žádost vyřídit během několika minut. Na konci nákupního procesu dostanete odkaz, kde doplníte potřebné údaje, nahrajete požadované dokumenty (občanský průkaz, 2.doklad a výpis z BÚ). Následně si prostudujete úvěrovou smlouvu a zkontrolujete správnost vyplněných osobních údajů, smlouvu podepíše prostřednictvím SMS, kterou obdržíte a hotovo. Poté, co obdržíme pokyn od společnosti Cofidis, zásilku odesíláme.

Bližší informace zde: https://www.iplatba.cz/online-podpis-cofidis/

 

Reklamace a vrácení zboží

Jaký je postup, když něco není v pořádku?

Vaše zboží můžete reklamovat,  postupy naleznete níže:

1/ Reklamace online

Reklamaci můžete snadno zadat online v našem systému: https://reklamace.senesi.cz 
a ušetřit čas cesty na naši pobočku.

Připravte si prosím základní údaje o produktu (faktura, prodejka..), je-li to vhodné, tak i fotografie produktu. Mobilní samozřejmě postačují. S doplněním Vašich kontaktních údajů Vám zadání reklamace zabere jen pár minut.

2/ Reklamace na prodejně

Reklamaci podáte přímo na prodejně, kde jste si objednávku převzali. Vezměte si s sebou reklamované zboží v originálním obalu a doklad o zaplacení.

Chcete reklamaci vyřešit navrácením fin.částky?

Po uznané reklamaci Vám cenu zboží proplatíme na prodejně v hotovosti.

Chcete zboží vyměnit?

Jednou z možností je výměna zboží za jiné přímo na prodejně, nebo je možné si v pohodlí domova vybrat a vytvořit novou objednávku s osobním odběrem na stejné prodejně (do poznámky uveďte číslo reklamace, nebo číslo původní faktury). Zboží vyměníte přímo při vyzvednutí. Nové zboží musí mít stejnou nebo vyšší hodnotu, než původní. Cenový rozdíl doplatíte hotově nebo platební kartou.

3/ Reklamace doručením zboží a dokladů na adresu společnosti 

Zásilku pošlete zpět na SENESI, SE, Strakonická 2646, 370 04 České Budějovice, pokud chcete proces urychlit, přiložte do balíčku vše potřebné (kopii daňového dokladu, číslo objednávky, důvod reklamace, způsob vrácení částky ) a Vaše kontaktní telefonní číslo + email. Pro jednodušší vyřízení a s případnými dotazy nás kontaktujte na eshop@senesi.cz .

Chcete reklamaci vyřešit navrácením fin. částky?

V případě uznané reklamace e-shopové objednávky vracíme částku na bankovní účet. Na ten Vám ji v případě uznání reklamace pošleme do 14 dní od uznání reklamované zásilky. V případě volby vrácení částky v hotovosti, je tak možné učinit pouze na prodejně.

Chcete vyměnit zboží?

Pokud chcete zboží vyměnit, před odesláním zásilky nás kontaktujte, telefonicky či emailem a urříme si za jaký produkt budete chtít provést výměnu. Toto zboží musí být ve stejné či vyšší cenové relaci, než původní vrácené. Případný cenový rozdíl doplatíte formou dobírky při zaslání nové zásilky.

4/ Reklamace pouze části nákupu

V případě, že jste si objednali více produktů a chcete vrátit pouze jeden z nich, žádáme vás o zaslání této informace na email eshop@senesi.cz nebo nás navštivte osobně na prodejně při dodání zboží a dokladu. Další postup je totožný viz. výše.

Reklamace vyřizujeme, dle našeho platného reklamačního řádu.

V případě uznané reklamace máte nárok, také na proplacení poštovného. Zašlete své číslo účtu a kopii či fotografii podacího lístku z České Pošty na eshop@senesi.cz náklady na přepravu Vám proplatíme.

Záruka

Záruční podmínky u našeho zboží se řídí Reklamačním řádem Senesi a příslušnými právními předpisy České Republiky. Záruční list v plné platnosti obvykle nahrazuje doklad o zakoupení.

Smlouva

Kupní smlouva se vždy uzavírá v českém jazyce. V případě, že si kupující vyžádá překlad textu smlouvy, a následně dojde ke sporu, vždy platí výklad pojmů smlouvy v českém jazyce.

Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě

Odstoupení od smlouvy spotřebitelem je obsaženo v první větě ustanovení § 1829 odst. 1 občanského zákoníku, spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů.“ Novinkou účinnou od 1/1/2014 je pak úprava obsažená v druhé větě § 1818 občanského zákoníku, jež zní: „využije-li spotřebitel právo odstoupit od smlouvy …, považuje se lhůta pro odstoupení za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.“

Formulář pro výměnu/vrácení zboží

Po obdržení zboží vráceného nepoškozeného a neužívaného produktu, jsme povinni Vám vrátit cenu zboží nejpozději do 14 kalendářních dnů.

Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě kupní  smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

Případné spory mezi Senesi a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V tomto případě kupující-jakožto i spotřebitel má právo kontatovat Českou obchodní inspekci. Pokud uvažujete o přistoupení k mimosoudnímu řešení sporu, doporučujeme nejdříve kontaktovat Senesi pro vyřešení celé situace. Vše potřebné naleznete zde .

Uvedená vyobrazení produktů jsou pouze ilustrativní, uvedené údaje mají pouze informativní charakter a společnost SENESI si vyhrazuje právo na změny. Fotografie např. u sérií dlaždic mohou lehce zkreslovat (lesk, mat ad.). U některých produktů (např. sprchové kouty) je technicky nemožné mít kompletní fotografii každého produktu a proto jsou uvedené produktové fotografie jednotlivých komponentů, jako sklo, lišty ad. V případě nejasností k jakémukoliv produktu či jeho typu se na nás obraťte na infolince: +420 734 862 406.